2024-04-24 / Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Inspektor

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 136865

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


 



  • umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • stres związany z działaniem pod presją czasu,
  • dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
  • obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • budynek zaopatrzony jest wyłącznie w schodołaz umożliwiający transportowanie wózka inwalidzkiego,
  • budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób  niepełnosprawnych (spełnia wyłącznie na parterze).

Zakres zadań

  • Przyjmuje i rejestruje dokumenty w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD), kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję przychodzącą i wychodzącą (w tym korespondencję niejawną) w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Oddziale.
  • Monitoruje i koordynuje prawidłowość czynności kancelaryjnych realizowanych w Oddziale, w tym sporządza i redaguje pisma z zakresu koordynacji czynności kancelaryjnych Oddziału w celu należytego stosowania instrukcji kancelaryjnej.
  • Udziela pracownikom Oddziału informacji i pomocy w zakresie funkcjonalności działania systemu EZD w celu wspomagania działania systemu i edukacji pracowników w zakresie dobrych praktyk.
  • Obsługuje pocztę przychodzącą i wychodzącą w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją w celu odzwierciedlenia obiegu dokumentacji, zachowania terminowości.
  • Obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu kancelarii, sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału w celu zapewnienia właściwej organizacji pracy i szybkiego przekazania poleceń Dyrekcji Oddziału.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną, książkę kontroli w celu właściwej obsługi kancelarii i organizacji pracy.
  • Archiwizuje i przekazuje akta spraw wytworzonych w kancelarii, listy nadawcze, składy chronologiczne do archiwum w celu zapewnienia właściwe o obie u dokumentów w Oddziale.
  • Udziela klientom zewnętrznym informacje i kieruje strony do merytorycznych wydziałów celem załatwienia przedmiotowych spraw należących do kompetencji Oddziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów, znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, podstawowa znajomość KPA, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz zasad ochrony danych osobowych
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym biegle pakietu MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie - obsługa poczty w systemach elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • Poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

02 Maja 2024

Inspektor

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, stres związany z...
Więcej

30 Kwietnia 2024

Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Piszu

warmińsko-mazurskie / Pisz

  • Warunki pracy Praca o charakterze biurowym. Pracownik wykonuje czynności związane z pracą przy komputerze. Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka i inne niezbędne urządzenia biurowe. Lokalizacja stanowiska pracy...
Więcej