2017-07-19 / przez Darek

Zła atmosfera w pracy obniża wydajność

zła atmosfera w pracy obniża wydajność

Każda pracująca osoba bardzo szybko zgodzi się ze stwierdzeniem, że jeśli w firmie panuje bardzo zła atmosfera i ludzie nie potrafią się ze sobą nawzajem dogadać i porozumieć, wpływa to niesamowicie źle na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Nikt bowiem nie lubi pracować w ciągłym stresie i napięciu powodowanym przez inne osoby, czasem zdarza się również, że dochodzi do aż tak absurdalnych rzeczy jak podkopywanie się nawzajem, stwarzanie sobie zupełnie niezrozumiałych problemów, podkładanie tak zwanych świń tyko po to, aby wykluczyć inną osobę z zespołu, aby coś zawaliła, a przez to straciła swoją pozycję lub nawet pracę.

Jeśli przyjmując się do pracy zauważymy takie sytuacje, uciekajmy z niej jak najszybciej, ponieważ coś takiego niesamowicie wyniszcza człowieka ciągłymi nerwami. Znajdziemy łatwo jakąkolwiek inną firmę, gdzie praca w Gołdapi będzie przyjemna, a osoby lubiące się i dogadane między sobą. Nie warto tracić nerwów i czasu na pracę w miejscu, gdzie każdy będzie na nas krzywo patrzył, gdzie potworzone są jakieś grupki między-pracownicze i gdzie każdy będzie tylko czekał na nasze potknięcie a jeśli do niego nie dojdzie to inni sami postarają się o to, żebyśmy coś zawalili i narazili się przełożonym.

Nie zostawajmy w takiej firmie ani chwili dłużej, szukajmy dalej, zawsze na pewno znajdziemy firmę dużo lepszą, z normalnymi warunkami wewnątrz. Z ludźmi, którzy będą chcieli nas wspierać i którym będzie zależało na sukcesie firmy poprzez współpracę, a nie przez ciągłe konflikty.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *