2025-06-27 / Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Urzędnik ubezpieczeń społecznych

Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0711
OBOWIĄZKI:
Kompletowanie akt i zakładanie teczek spraw, współpraca z komórkami w zakresie obiegu korespondencji, akt emerytalno- rentowych oraz wniosków o świadczenie emerytalno- rentowe, kapitału początkowego i innych świadczeń, zapoznanie z organizacją pracy w poszczególnych komórkach, omówienie normatywów kancelaryjno- archiwalnych, realizacja zadań z transportem akt, gromadzenie, ewidencjonowanie, przechowywanie, zabezpieczenie i udostępnianie teczek spraw w obiegu bieżącym, archiwizacja akt i dokumentów, zakładanie i ewidencjonowanie w systemie AIS teczek akt płatników składek. Jedna zmiana 7-15 od poniedziałku do piątkuMiejsce wykonywania ul. Teatralna oraz ul. Mazurska Oferta stażu dla osób zarejestrowanych w PUP Elbląg powyżej 50 roku zycia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe/ średnie na kierunku: prawo, ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, znajomość programu MS Office

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

18 Czerwca 2025

Starszy referent

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

warmińsko-mazurskie / Węgorzewo

  • Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego Placówki Straży Granicznej w Węgorzewie. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne dla osób ze stopniem...
Więcej

04 Czerwca 2025

Specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • Warunki pracy Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Zakres zadań monitoruje wykonywanie planu wydatków budżetowych; dokonuje zmiany w planie finansowym jednostki;...
Więcej