Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Pracodawca wymaga od kandydatów znajomości przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Sekcję Higieny Komunalnej:- ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej;- ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi;- znajomości podstawowych zasad prowadzenia spraw przez organy administracji publicznej określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego;- rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.Ponadto wymagana jest dobra znajomość pakietu Microsoft 365: umiejętność efektywnego korzystania z Word, Excel, Power Point i Teams.Kandydaci powinni także wykazywać się komunikatywnością, umiejętnością pracy w zespole, samodzielnością, dyspozycyjnością, bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnością pracy pod presją czasu. Umiejętność pracy w Systemie Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją RP będzie stanowiło dodatkowy atut.
Działdowo
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 691 PLN
Opis wynagrodzenia:
Ostateczna wysokość wynagrodzenia uzależniona od posiadanego doświadczenia oraz kwalifikacji.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
11 Lipca 2025
Stażysta/młodszy asystent
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Działdowie
warmińsko-mazurskie / Działdowo
- Sprawowanie bieżącego nadzoru sanitarnego nad przestrzeganiem przepisów określających wymagania higieniczne i zdrowotne w zakładach pracy.Kontrola przestrzegania przepisów nad stosowaniem i wprowadzaniem do obrotu substancji chemicznych lub...
11 Lipca 2025
Stażysta (docelowo młodszy referent)
PROKURATURA REJONOWA w Iławie
warmińsko-mazurskie / Iława
- wykonywanie prac kanc.-biur. i pomocniczych, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz korespondencji, sporządzanie projektów pism, zapewnienie obiegu dokumentów oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie, wykonywanie zarządzeń, poleceń i...