Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: historia, specjalizacja: archiwistyka
Wymagania inne:
min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych;wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną;znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;umiejętność obsługi pakietu MS Office;umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
02 Maja 2025
Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
warmińsko-mazurskie / Ostróda
- zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE Wymagania inne:
02 Maja 2025
Inspektor ds. administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
warmińsko-mazurskie / Siedliska (pow. ełcki, gm. Ełk), Siedliska
- prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: