Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: historia, specjalizacja: archiwistyka
Wymagania inne:
min. 5 letnie doświadczenie zawodowe, w tym. min. 3 letnie doświadczenie w pracy w instytucjach sektora finansów publicznych;wykształcenie wyższe o kierunku historia ze specjalnością archiwistyka i zarządzanie dokumentacją współczesną;znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;umiejętność obsługi pakietu MS Office;umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresowych.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
14 Kwietnia 2025
Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym
Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- - obsługa urządzeń biurowych oraz maszyny frankującej przesyłki listowe,- gospodarka kopertami, ulotkami i drukami firmowymi, wydawanie i zamawianie potrzebnejilości druków na podstawie składanych zamówień przez poszczególne komórki...
14 Kwietnia 2025
Inspektor ds. administracji
Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
warmińsko-mazurskie / Siedliska (pow. ełcki, gm. Ełk), Siedliska
- prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: