2025-04-01 / Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Specjalista w dziale administracyjno-gospodarczym
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/0323
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów w czystości oraz materiałów biurowych z zachowaniem dyscypliny budżetowej. Prowadzenie analizy i kontroli faktur za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp. Wystawianie potrzebnych dokumentów rozliczeniowych dla kontrahentów i instytucji finansowych oraz kontrolowanie ich terminowego rozliczania. Prowadzenie ewidencji i dokumentacji zgodnie z przepisami prawa, a także zarządzeniami i klasyfikacją obowiązującą w ZSEiT. Wspólnie z innymi pracownikami opracowywanie budżetu i planu wydatków. Prowadzenie merytorycznego nadzoru nad celowością zakupów dokonywanych zgodnie z zakresem obowiązków. Planowanie czasu pracy woźnych karty ewidencji czasu pracy. Zakup środków czystości i rozdysponowanie ich między pracownikami według potrzeb. Prowadzenie dokumentacji związanej z pracą środków transportowych ZSEiT. Ewidencja zakupionych środków BHP. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami w zakresie kierowanych spraw. Obsługa urządzeń poligraficznych na potrzeby szkoły. Wykonywane innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i przez Dyrektora ZSEiT.Godziny pracy: 7-15
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: **Obsługa komputera


Wymagania inne:

1) wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 2-letni staż na podobny stanowisku;2) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości budżetowej;3) dobra znajomość obsługi komputera, programów informatycznych m.in. Microsoft Office, Word, Excel oraz urządzeń biurowych;4) znajomość internetowych systemów zarządzania Mdok oraz KSAT2000i;5) umiejętność redagowania pism i szybkiego pisania na klawiaturze;6) znajomość aktualnych zarządzeń i przepisów: księgowo-oświatowych, o finansach publicznych, rachunkowości budżetowej i VAT oraz umiejętność prawidłowego ich stosowania.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

29 Kwietnia 2025

Pracownik biurowo - administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

warmińsko-mazurskie / Lubawa

  • Zbieranie danych niezbędnych do przygotowania faktur i współpracę z klientami spółki w tym zakresie, fakturowanie sprzedaży, archiwizację dokumentów, przygotowywanie niezbędnych zestawień i raportów, współpracę z pracownikami biura....
Więcej

29 Kwietnia 2025

Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie

warmińsko-mazurskie / Pasym

  • weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, księgowanie wpłat z wyciągów bankowych, obsługa programu Word, Excel, obsługa kserokopiarki i innych urządzeń biurowychPRACA: poniedziałek-piątek w godz. 7:00-11:00 Wymagania...
Więcej