Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
obywatelstwo polskie; wykształcenie średnie lub wyższe; co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo prasowe, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym; doświadczenie w tworzeniu realizacji wideo; umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętności organizacyjne; umiejętność redagowania pism; bardzo dobra znajomość serwisów / mediów społecznościowych i zagadnień związanych z wykorzystaniem social media w marketingu; wiedza i umiejętności organizowania akcji promocyjnych lub kampanii społecznych; umiejętność obsługiwania aplikacji mobilnych; znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics oraz innych narzędzi służących do mierzenia ruchu na stronach WWW i optymalizacji kampanii online; znajomość obsługi programów graficznych; i umiejętność tworzenia materiałów reklamowych; umiejętność analitycznego myślenia; myślenie strategiczne; umiejętności negocjacyjne; umiejętność pracy w zespole; kreatywność, skrupulatność, systematyczność; łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność; obowiązkowość, lojalność, punktualność, samodzielność, odpowiedzialność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 550 PLN
Opis wynagrodzenia:
W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu