2025-10-05 / Urząd Miejski w Elblągu

Specjalista / podinspektor ds. planowania potrzeb finansowych, ocen, analiz i sprawozdawczości

Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista / podinspektor ds. planowania potrzeb finansowych, ocen, analiz i sprawozdawczości
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1461
OBOWIĄZKI:
Określenie potrzeb finansowych oraz zapewnienie ciągłości wypłat świadczeń i dodatków realizowanych przez Departament, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i aktualizacją planu potrzeb rzeczowo-finansowych oraz wydatków budżetowych dotyczących wypłacanych przez Departament świadczeń i dodatków, prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem sprawozdań rzeczowo-finansowych oraz informacji, ocen, prognoz i analiz z zakresu prowadzonych zadań.Miejsce pracy: Urząd Miejski w Elblągu Departament Świadczeń Rodzinnych, Referat Alimentów, Wypłat i Windykacji ŚwiadczeńCzas pracy: pełny etat, równoważny system czasu pracy 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:październik/listopad 2025 r.Nabór do 10.10.2025r., więcej informacji o naborze na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: administracyjne lub prawnicze, lub ekonomiczne; co najmniej 3-letni staż pracy; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o świadczeniach rodzinnych w tym w szczególności rozdział 7, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów w tym w szczególności rozdział 5, ustawa o finansach publicznych art. 44 ust. 3, art. 104, art. 126, art. 129, art. 170 ust. 1, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy; umiejętność nawiązywania kontaktów; umiejętność planowania i organizacji pracy na stanowisku; postawa etyczna, bezstronność, cierpliwość, uprzejmość, odporność na stres;obowiązkowość, dyspozycyjność, rzetelność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;znajomość programu komputerowego obsługującego świadczenia.Więcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 640 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

27 Października 2025

Podinspektor/podinspektorka ds. prowadzenia postępowań administracyjnych

Urząd Miasta Olsztyna

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • 1.Analizowanie systemu CEPIK pod kątem ustalenia, w stosunku do których pojazdów nie zgłoszono lub nieterminowo zgłoszono zbycie pojazdu albo nie złożono lub nieterminowo złożono wniosek o rejestrację pojazdu. 2.Wszczynanie postępowań...
Więcej

27 Października 2025

Podinspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

warmińsko-mazurskie / Lidzbark Warmiński

  • 1.Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w księdze inwentarzowej Powiatu w programie STOCK, sporządzanie protokołów weryfikacji dla mienia powiatu i WNiP,...
Więcej