dzisiaj / Urząd Miejski w Elblągu

Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie spraw obywatelskich, urząd stanu cywilnego

Urząd Miejski w Elblągu
Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie spraw obywatelskich, urząd stanu cywilnego
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/1753
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie korespondencji krajowej i zagranicznej oraz czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw; wpinanie do właściwych akt zbiorowych decyzji administracyjnych oraz postanowień sądowych dotyczących urodzeń, małżeństw i zgonów; udział w czynnościach związanych z zawieraniem małżeństw; wprowadzanie aktów stanu cywilnego do aplikacji ŹRÓDŁO, BUSC i uzupełnianie bazy PESEL;wydawanie odpisów aktów urodzeń, małżeństw i zgonów z rejestru stanu cywilnego na bezpośredni wniosek klienta;dokonywanie przypisków pod aktami stanu cywilnego na podstawie informacji z innych urzędów z kraju i na podstawie odpisów aktów zagranicznych, zgodnie z obowiązującą konwencją; prowadzenie rejestrów podań o wydobycie odpisów z akt stanu cywilnego; archiwizacja podań; prowadzenie spraw związanych z powielaniem dokumentów; zlecanie migracji aktów stanu cywilnego z innych urzędów stanu cywilnego, na wniosek; realizacja zleceń migracji aktów stanu cywilnego napływających z innych urzędów; usuwanie niezgodności między BUSC, a PESEL.Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji samorządowej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;dokładność, rzetelność, lojalność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym;

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 550 do 7 640 PLN


Opis wynagrodzenia:

W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

29 Listopada 2025

Specjalista do spraw gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa

Urząd Miejski w Pasłęku

warmińsko-mazurskie / Pasłęk

  • 1) W zakresie gospodarki wodno-ściekowej realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo wodne, o samorządzie...
Więcej

28 Listopada 2025

Specjalista

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

warmińsko-mazurskie / Kętrzyn

  • Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane na drugim piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind)...
Więcej