2024-09-11 / Styl Drzewa Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)

Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (koordynacja i wsparcie montaży)
Miejsce pracy: Olsztyn
Opis stanowiska
  • Planowanie i koordynacja zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów.
  • Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji.
  • Dbanie o kontrolę nad stanami magazynowymi.
  • Odpowiedzialność za przyjmowanie oraz wydawanie towaru.
  • Wykonywanie pomiarów u naszych klientów.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
Wymagania
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Poszukujemy osób z pełnym zaangażowaniem w powierzone zadania.
  • Ogromnym atutem będzie Twoja umiejętność komunikowania się w języku angielskim na poziomie, który pozwoli Ci swobodnie poruszać się w międzynarodowym otoczeniu.
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B to dla Ciebie nie tylko dokument, ale dowód gotowości do elastycznego poruszania się w terenie.
Oferujemy
  • Wynagrodzenie, które nie tylko odzwierciedla Twoje umiejętności, ale także motywuje do osiągania coraz to nowych celów. Bez względu na etap kariery, doceniamy Twój wkład.
  • Dofinansowanie do benefitów; karta MultiSport oraz pakiet Medicover.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach sprzedażowych Firmy.
  • Pełne i konkretnie zdefiniowane wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonej kadry managerskiej.
  • Branża, w której działa nasza firma, jest jedną z niewielu, której nie dotyka kryzys. Oferujemy współpracę na lata w jedynym obszarze, który nigdy nie zaznał trudność.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

18 Września 2024

Client Service Delivery Administrator with German

Aon

warmińsko-mazurskie /

  • What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH...
Więcej

14 Września 2024

Contact Center Representative with Dutch

Aon

warmińsko-mazurskie /

  • What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: youll learn how...
Więcej