2025-07-08 / Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Giżycko
Numer: StPr/25/0401
OBOWIĄZKI:
nadzór nad obiegiem dokumentówsporządzanie sprawozdań, raportówobsługa korespondencjiorganizacja spotkań
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki społeczne, administracja, prawnicze
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Giżycko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

09 Lipca 2025

Inspektor w wydziale administracyjno-gospodarczym

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • - gospodarka materiałami biurowymi - wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych oraz prowadzenie rejestru ich zużycia przez poszczególne komórki organizacyjne,- prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków...
Więcej

08 Lipca 2025

Inspektor

Starostwo Powiatowe w Ostródzie

warmińsko-mazurskie / Ostróda

  • 1. Przygotowywanie wniosków w ramach kryteriów podziału rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego w obszarze oświaty. 2. Składanie wniosków w ramach rządowych programów, projektów i przedsięwzięć na wsparcie...
Więcej