dzisiaj / Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ostróda

Specjalista do spraw kadr i płac

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ostróda
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/1017
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa kadrowa i płacowa, prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizacja dokumentacji.2. Sporządzanie list płac. 3. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa.4. Terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym.5. Obsługa programu Płatnik, zgłaszanie do ubezpieczeń ZUS i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej.6. Ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowychi innych nieobecności w pracy.7. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.8. Przygotowywanie umów pracowników zatrudnionych , świadectw pracy, dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.9. Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.11. Nadzór nad lekarskimi badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP;12. Przygotowanie zestawień pomocniczych i płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;15. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;16. Prowadzenie rozliczeń składek na PPK, raportowanie i prowadzenie ewidencjiPPK.17. Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników.18. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika GOPS, nieujętychw powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki specjalisty ds. kadr i płac.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub pokrewne -posiadanie co najmniej 2 - letniej praktyki w zakresie objętym naborem.lub Wykształcenie średnie -posiadanie co najmniej 5- letniej praktyki w zakresie objętym naborem.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych.3. Znajomość programu Płatnik.4. Posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.7. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalista ds. kadr i płac.8. Nieposzlakowana opinia.9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.II. WYMAGANIA DODATKOWE1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, klasyfikacji budżetowej.2. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46WE3. Umiejętność redagowania oraz sporządzania pism i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (umowy o pracę, świadectwa pracy, zakresy obowiązków i innych).4. Umiejętność organizacji pracy własnej.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość, komunikatywność.Dodatkowym atutem będą:1. Doświadczenie pracy w ośrodku pomocy społecznej.2. Znajomość programu RESPONS (Kadry, Płace).

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

03 Sierpnia 2025

Referent ds. organizacyjno-kadrowych

Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie

warmińsko-mazurskie / Działdowo

  • •sporządza przelewy dotyczące list płac, składek zus oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,•rozlicza składki z tytułu ubezpieczeń społecznych i sporządza dokumentację rozliczeniową do ZUS oraz przygotowuje informację...
Więcej

03 Sierpnia 2025

Podinspektor ds. kadr i zamówień publicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim

warmińsko-mazurskie / Grodziczno

  • 1. Zadania z zakresu spraw kadrowych:2. Zadania z zakresu prawo zamówień publicznych3. Prowadzenie rejestru umów cywilnoprawnych.4. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS),5. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,6....
Więcej