1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i przebiegiem pracy pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Zapoznawanie pracowników z przepisami dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi.2. Organizowanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami prawnymi.3. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach związanych z zatrudnieniem osób bezrobotnych - organizacji robót publicznych, prac interwencyjnych, staży zawodowych, oraz dofinansowaniem szkoleń z KFS.4. Przygotowanie umów zlecenia.5. Przygotowanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagród, premii, dodatku specjalnego, itp.6. Przygotowanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie.7. Ustalanie według obowiązujących przepisów stażu pracy wpływającego na wysokość dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, wymiar okresu wypowiedzenia, wymiar urlopu, uprawnień emerytalnych. 8. Prowadzenie i kontrolowanie ewidencji czasu pracy odrębnie dla każdego pracownika, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności. Sporządzanie list obecności pracowników.9. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.10. Zgłaszanie oraz gromadzenie informacji o potrzebach szkoleniowych i doskonaleniem pracowników. 11. Sporządzanie sprawozdań, statystyki wymaganych przez GUS i inne urzędy dotyczących w zakresie spraw kadrowych i szkoleń pracowników.12. Prowadzenie rejestru badań wstępnych, okresowych i kontrolnych.13. Ustalanie uprawnień do emerytury i renty, kompletowanie dokumentów i przekazanie do ZUS.14. Przygotowanie arkuszy okresowej oceny pracowników.15. Prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych.Gromadzenie wszelkich upoważnień i załączników zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych. 16. Prowadzenie rejestru szkoleń bhp oraz wypadków przy pracy.17. Wystawianie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych dla pracowników.18. Sporządzanie protokołów z zebrań kierowników.19. Wykonywanie czynności związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.20. Gromadzenie i właściwe zabezpieczenie dokumentacji kadrowej.21. Wsparcie przy prowadzeniu składnicy akt Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.22. Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji pozyskanych w ramach wykonywanej umowy oraz przestrzeganie obowiązującej w Ośrodku polityki ochrony danych osobowych
Wymagania konieczne:Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania dodatkowe:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
Wymagania inne:1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie,ekonomia lub pokrewne, wymagany staż pracy wynosi 4 lata w przypadku osób z wykształceniem średnim; 1 rok z wykształceniem wyższym2. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość przepisów min: kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 800 PLN