wczoraj / Urząd Miasta Olsztyna

Podinspektor/inspektor ds. decyzji administracyjnych z zakresu planowania przestrzennego

Urząd Miasta Olsztyna
Podinspektor/inspektor ds. decyzji administracyjnych z zakresu planowania przestrzennego
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1233
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie postępowań w sprawach decyzji o warunkach zabudowy oraz w sprawach decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.2. Wykonywanie analiz urbanistycznych funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji, o których mowa w pkt 1) zgodnie z wymaganiami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.3. Prowadzenie postępowań o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innego inwestora.4. Przygotowywanie decyzji stwierdzających wygaśnięcie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.5. Przygotowywanie decyzji o zmianie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.6. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji nakazujących wstrzymanie użytkowania terenu albo przywrócenie poprzedniego sposobu zagospodarowania oraz decyzji zakazujących zagospodarowanie terenu w sposób sprzeczny z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.7. Sporządzanie opinii, wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń z obowiązujących i archiwalnych aktów planowania przestrzennego.8. Udzielanie bezpośrednich informacji dotyczących prowadzonych spraw, współpraca z wydziałami/biurami merytorycznymi, jednostkami realizującymi projekty inwestycyjne.W przypadku stanowiska podinspektor/podinspektorka wymienione wyżej zadania są wykonywane pod bezpośrednim nadzorem przełożonego. Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

1. Obywatelstwo polskie.2. Wykształcenie wyższe o kierunku: architektura lub urbanistyka lub gospodarka przestrzenna.3. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).4. Co najmniej rok doświadczenia w przygotowywaniu decyzji z zakresu planowania przestrzennego (w przypadku stanowiska inspektora/inspektorki).

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 6 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

Wynagrodzenie zasadnicze :Podinspektor: 4840 - 6100 ZŁ Inspektor: 4870 - 6300 ZŁ

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

06 Listopada 2025

Podinspektor

Urząd Miejski w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

  • planowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne Wymagania inne: informacje na stronie:...
Więcej

05 Listopada 2025

Podinspektor/inspektor ds. sporządzania aktów planowania przestrzennego

Urząd Miasta Olsztyna

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • 1. Sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego.2. Koordynowanie opracowań wielobranżowych w zakresie przydzielonych zadań planistycznych.3. Przeprowadzanie wizji lokalnych, sporządzanie dokumentacji fotograficznej.4. Sporządzanie...
Więcej