2025-10-27 / Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Podinspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Podinspektor
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0654
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w księdze inwentarzowej Powiatu w programie STOCK, sporządzanie protokołów weryfikacji dla mienia powiatu i WNiP, wykonywanie podziałów nieruchomości gruntowych na podstawie aktów notarialnych.2.Prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych Skarbu Państwa.3.Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych na kontach w programie RESPONS.4.Naliczanie umorzenia majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych.5.Współudział w pracach związanych z rozliczaniem inwentaryzacji oraz wyceną.6.Sporządzanie sprawozdań F-03, F-03/ZOS dotyczących środków trwałych do GUS.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: dobra organizacja pracy
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : Znajoość rogramu Besti@[Umiejętność 1] : Znajoość rogramu STOCK[Inne] : Obywatelstwo polskieWykształcenie średnie lub wyższe.Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych Word i Excel.Staż pracy w administracji publicznej w dziale finansowym bądź na stanowisku pokrewnym. Znajomość przepisów ustaw dotyczących zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznyNiekaralność

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

27 Października 2025

Podinspektor/podinspektorka ds. prowadzenia postępowań administracyjnych

Urząd Miasta Olsztyna

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • 1.Analizowanie systemu CEPIK pod kątem ustalenia, w stosunku do których pojazdów nie zgłoszono lub nieterminowo zgłoszono zbycie pojazdu albo nie złożono lub nieterminowo złożono wniosek o rejestrację pojazdu. 2.Wszczynanie postępowań...
Więcej

25 Października 2025

Podinspektor ds. obsługi sekretariatu

URZĄD MIEJSKI W NIDZICY

warmińsko-mazurskie / Nidzica

  • 1)przestrzeganie podstawowych obowiązków pracownika samorządowego wymienionych w Rozdziale 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych oraz w art. 100 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy,2) przestrzeganie...
Więcej