wczoraj / Urząd Miejski Lidzbark Warmiński

Podinspektor

Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
Podinspektor
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0625
OBOWIĄZKI:
1) przygotowanie i przeprowadzanie rejestracji osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej,2) przygotowanie dokumentacji do przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, udział w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,3) wydawanie decyzji o przeznaczeniu osób do wykonywania świadczeń na rzecz obrony, stosowanie egzekucji administracyjnej wobec osób uchylających się od stawiennictwa do kwalifikacji wojskowej, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych,4) opracowywanie i utrzymanie w stałej aktualności planów akcji kurierskiej oraz prowadzenie szkoleń pracowników urzędu zabezpieczających sprawne przeprowadzenie akcji,5) organizowanie kontroli wykonywania zadań obronnych, opracowywanie i aktualizacja dokumentacji obronnej (stały dyżur, plan ochrony obiektu, plan operacyjny funkcjonowania miasta), realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązku Państwa Gospodarza,6) przygotowywanie stosownych uchwał, zarządzeń, umów lub porozumień w zakresie działalności referatu,7) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

a. Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,nieposzlakowana opinia,jest obywatelem polskim.b. Wymagania dodatkowe:mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie: administracji, bezpieczeństwo wewnętrzne, prawo,preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst.,znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej;samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 5 100 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

14 Października 2025

Specjalista / podinspektor ds. mieszkaniowych

Urząd Miejski w Elblągu

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg; kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty...
Więcej

14 Października 2025

Podinspektor/ inspektor/ starszy inspektor

Elbląskie Centrum Usług Społecznych

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • Udzielanie informacji mieszkańcom Elbląga o przysługujących im uprawnieniach, świadczeniach, ulgach, dostępnych usługach społecznych oraz ich realizatorach. Dbałość o wysoką jakość obsługi mieszkańca. Zaangażowanie w realizację...
Więcej