Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe.6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel).II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość:1)przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,2)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 3)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,4)ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Znajomość programu komputerowego SI Pojazd.5. Umiejętność pracy w zespole.Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
Ostróda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 do 5 600 PLN
Opis wynagrodzenia:
Informacja o naborze dostępna na stronie: https://bip.powiat.ostroda.pl/nabor/71/ogloszenie-id-71-wydzial-komunikacji-i-transportu-podinspektor-etatow-1-etat.html
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
04 Lipca 2025
Podinspektor
STAROSTWO POWIATOWE w Bartoszycach
warmińsko-mazurskie / Bartoszyce
- wg załącznika- https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/nabor.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
03 Lipca 2025
Podinspektor ds. dowodów osobistych
Urząd Miejski w Ostródzie
warmińsko-mazurskie / Ostróda
- 1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych(RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia,2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie zgłoszeń...