Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: rzetelność w wykonywaniu obowiązków , samodzielność , precyzyjność
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:Obywatelstwo polskie o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; Wykształcenie wyższe; Co najmniej 2 letni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi/ udzielania informacji mieszkańcom/ klientom/ usługobiorcom; Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:Umiejętność planowania i organizacji pracy, samodzielna organizacja zadań na stanowisku pracy. Umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu oraz w programach komputerowych. Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, rzetelność, samodzielność
Elbląg
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 572 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ewentualny dodatek stażowy
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
15 Października 2025
Podinspektor
Urząd Miejski Lidzbark Warmiński
warmińsko-mazurskie / Lidzbark Warmiński
- 1) przygotowanie i przeprowadzanie rejestracji osób na potrzeby kwalifikacji wojskowej,2) przygotowanie dokumentacji do przeprowadzania kwalifikacji wojskowej, udział w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej i prowadzenie dokumentacji w tym...
14 Października 2025
Specjalista / podinspektor ds. mieszkaniowych
Urząd Miejski w Elblągu
warmińsko-mazurskie / Elbląg
- prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg; kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty...