2025-10-21 / Urząd Gminy Łukta

Podinspektor ds rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

Urząd Gminy Łukta
Podinspektor ds rolnictwa, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
Miejsce pracy: Łukta
Numer: StPr/25/1298
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie spraw związanych z rolnictwem i gospodarką łowiecką, w tym m.in.:a) Realizacja zadań wynikających z procedur regulujących sposób działania w przypadku wystąpienia szkód w uprawach rolnych, zwierzętach gospodarskich i środkach trwałych wykorzystywanych do produkcji rolnej, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi,b) Realizacja zagadnień wynikających z ustawy Prawo łowieckie tj: dotyczących opiniowania rocznych planów łowieckich, zagospodarowania i wydzierżawiania obwodów łowieckich oraz prowadzenie mediacji.2. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną i mieszkaniową, w tym m.in.:a) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym gminy oraz procedur likwidacji szkód powstałych w mieniu gminnym,b) Realizacja zagadnień związanych z organizacją i funkcjonowaniem publicznego trans-portu zbiorowego,c) Realizacja spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o własności lokali,d) Przygotowanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,e) Ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,f) Sporządzanie umów związanych z najmem lokali mieszkalnych, pomieszczeń gospodarczych i garaży,g) Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i zamianą lokali mieszkalnych,h) Sprawowanie nadzoru administratora zasobów mieszkaniowych,i) Prowadzenie spraw w zakresie stanu technicznego i eksploatacji budynków należących do mienia komunalnego oraz pozostałych obiektów komunalnych oraz okresowej oceny utrzymania zasobów we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i pod względem zachowania bezpieczeństwa pożarowego,j) Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem świadectwa energetycznego budynku,k) Prowadzenie książek obiektów.3. Kontrola sprawności hydrantów.4. Prowadzenie i koordynacja zagadnień wynikających ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.5. Prowadzenie całości zagadnień związanych ze sporządzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności:a) Prowadzenie toku formalnego sporządzania planów miejscowych,b) Współdziałanie w sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowana przestrzennego,c) Dokonywanie uzgodnień projektów planów i wykładanie tych projektów do publicznego wglądu oraz organizowanie dyskusji publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach planów.6. Opiniowanie i uzgadnianie projektów planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz opracowań wynikających z realizacji polityki przestrzennej państwa.7. Bieżące prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz archiwizacja oryginałów tych planów.8. Udostępnianie wglądu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokonywanie wypisów i wyrysów z tych planów.9. Przygotowywanie projektów uchwał z zakresu planowania przestrzennego.10. Prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartościnieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.11. Wydawanie zaświadczeń oraz opinii o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.12. Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz celu publicznego.13. Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i decyzji celu publicznego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Niezbędne wymagania formalne od kandydata:1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. posiada wykształcenie wyższe,4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;6. posiada nieposzlakowaną opinię;Dodatkowe wymagania od kandydatów:1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji;2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole

Miejsce pracy:

Łukta


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/wakaty/111/49/Podinspektor_ds__rolnictwa_2C_gospodarki_komunalnej_i_mieszkaniowe/

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

21 Października 2025

Specjalista / podinspektor ds. turystyki i promocji miasta w departamencie promocji i turystyki

Urząd Miejski w Elblągu

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • obsługa treści strony Urzędu Miejskiego w zakresie turystyki;realizacja różnego rodzaju działań i przedsięwzięć służących szeroko rozumianej turystycznej promocji miasta;tworzenie treści promocyjnoinformacyjnych o charakterze...
Więcej

21 Października 2025

Specjalista / podinspektor ds. mieszkaniowych

Urząd Miejski w Elblągu

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • prowadzenie spraw związanych z polityką gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Miasto Elbląg; kontrola wykorzystania lokali w budynkach stanowiących zasób mieszkaniowy Miasta;opracowywanie analiz potrzeb mieszkaniowych wspólnoty...
Więcej