Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania formalne od kandydata: 1. ma obywatelstwo polskie lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym,2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,3. posiada wykształcenie wyższe,4. nie był karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. stan zdrowia pozwalający na pracę na zatrudnienie i wykonywanie obowiązków;6. posiada nieposzlakowaną opinię;Dodatkowe wymagania od kandydatów: 1. mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu administracji, gospodarki przestrzennej lub pokrewne,2. znajomość przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,3. dyspozycyjność, odporność na stres, zdolność analityczna i organizacyjna, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i punktualność,4. umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
Łukta
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:
Ogłoszenie o naborze: https://bip.lukta.com.pl/wakaty/111/52/Podinspektor_ds__planowania_przestrzennego/
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
05 Listopada 2025
Podinspektor/inspektor ds. sporządzania aktów planowania przestrzennego
Urząd Miasta Olsztyna
warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- 1. Sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego.2. Koordynowanie opracowań wielobranżowych w zakresie przydzielonych zadań planistycznych.3. Przeprowadzanie wizji lokalnych, sporządzanie dokumentacji fotograficznej.4. Sporządzanie...
05 Listopada 2025
Podinspektor/inspektor ds. obsługi administracyjno-biurowej i organizacyjnej wydziału
Urząd Miasta Olsztyna
warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- 1.Obsługiwanie dokumentów wpływających w systemie Mdok i prowadzenie ich ewidencji.2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej i przedkładanie jej dyrektorowi Wydziału do dekretacji.3.Obsługa Interesanta, poprzez udzielanie podstawowych...