2025-10-14 / Urząd Miejski w Ostródzie

Podinspektor ds. płac

Urząd Miejski w Ostródzie
Podinspektor ds. płac
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/1253
OBOWIĄZKI:
1) sporządzanie list wynagrodzeń;2) przygotowanie dokumentów rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego;3 ) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;4) rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;5) sporządzanie kwartalnych sprawozdań Z-03 i rocznych Z-06 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;6) sporządzanie deklaracji miesięcznej i rocznej do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;7) przygotowanie wniosku o zwrot poniesionych kosztów wynagrodzenia związanychz zatrudnieniem bezrobotnego;8) wypłata ekwiwalentu dla OSP;9) wydawanie zaświadczeń o zarobkach;10) dekretacja list płac;11) przygotowanie dokumentów księgowych do przelewów, sporządzanie przelewów;12) nadzór nad terminowością płatności wynikających z realizacji zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego, zaciągniętych umów kredytowych i emisji obligacji, umów dotacji;13) współpraca z bankami w ramach zawartych umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) wykształcenie wyższe lub średnie, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy;5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów: Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o rachunkowości, Ustawy Ordynacja podatkowa, Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz Ustawy o samorządzie gminnym;2) znajomość zasad funkcjonowania samorządu;3) preferowane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku;4) biegła obsługa pełnego pakietu MS Office; 5) umiejętność organizacji własnej pracy; 6) obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność.

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

07 Października 2025

Podinspektor ds. płac

Urząd Miejski w Ostródzie

warmińsko-mazurskie / Ostróda

  • 1) sporządzanie list wynagrodzeń;2) przygotowanie dokumentów rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego;3 ) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;4) rozliczanie delegacji krajowych i...
Więcej