Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1.Wymagania niezbędne:1)posiadane obywatelstwo polskie;2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3)wykształcenie wyższe;4) co najmniej 5-letni staż pracy 5)nieposzlakowana opinia;6)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku;7)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. 2.Wymagania dodatkowe:1) preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw obronnych, wojskowych, OC i ochrony ludności2) umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce;3)znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o obronie ojczyzny, ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej4)obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku,5)umiejętność komunikowania się.
Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 5 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim