wczoraj / Urząd Gminy w Purdzie

Podinspektor ds. księgowości podatkowej

Urząd Gminy w Purdzie
Podinspektor ds. księgowości podatkowej
Miejsce pracy: Purda
Numer: StPr/25/0715
OBOWIĄZKI:
1. Księgowanie podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego.2. Rozliczanie wpłat z tytułu opłat adiacenckich, opłat planistycznych oraz opłat za zajęcie pasa drogowego.3. Wystawianie upomnień.4. Prowadzenie spraw związanych z umorzeniem, rozłożeniem na raty oraz odroczeniem zobowiązań podatkowych, postępowaniami odwoławczymi.5. Ewidencja pojazdów podlegających opodatkowaniu podatkiem od środków transportowych oraz księgowanie wpłat z tego tytułu.6. Wystawianie wezwań i przeprowadzanie postępowania oraz decyzji w sprawie określenia zobowiązania w podatku od środków transportowych.7. Analiza zaległości i nadpłat z tytułu zobowiązań podatkowych.8. Naliczanie opłat do Izby Rolniczej.9. Obsługa aplikacji SHRIMP na potrzeby działalności Gminy Purda.10. Sporządzanie cząstkowych sprawozdań Rb 27 s i Rb N w zakresie prowadzonych ewidencji dochodów. Godziny pracy: poniedziałek,środa, czwartek- 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania pracodawcy:1. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).2. Posiadanie wykształcenia minimum średniego.3. Posiadanie stażu pracy minimum 3 lata.4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku.6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego ani za umyślne przestępstwo skarbowe.7. Bardzo dobra znajomość regulacji prawnych dotyczących struktury i funkcjonowania administracji samorządowej.Dodatkowe wymagania:1. Umiejętność podejmowania decyzji i praktycznego stosowania przepisów prawa.2. Dokładność, terminowość i odpowiedzialność,3. Umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej organizacji pracy.4. Znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Purda oraz specyfiki i infrastruktury Gminy Purda.5. Aktywność w doskonaleniu wiedzy i umiejętności zawodowych.6. Ukończone kursy z zakresu prawa podatkowego lub certyfikaty.7. Dyspozycyjność.8. Umiejętność działania pod presją czasu.Inne dokumenty i oświadczenia:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów/kandydatek, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu,jeżeli znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/kandydatek.

Miejsce pracy:

Purda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 900 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

22 Października 2025

Księgowy

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

warmińsko-mazurskie / Olecko

  • prowadzenie księgowości Funduszu Pracy (FP) zgodnie z obowiązujacymi przepisami, m.in. ewidencjonowanie operacji finansowych związanych z przychodami i wydatkami FP, księgowanie dokumentów żródłowych w systemie finansowo-księgowym...
Więcej

22 Października 2025

Księgowy

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu; Kontakt z klientem zewnętrznym; Zagrożenie korupcją; Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne...
Więcej