2025-07-03 / Urząd Miejski w Ostródzie

Podinspektor ds. dowodów osobistych

Urząd Miejski w Ostródzie
Podinspektor ds. dowodów osobistych
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/0881
OBOWIĄZKI:
1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych(RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia,2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie zgłoszeń utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, ich weryfikacja i wprowadzenie do systemu,3) zapewnienie możliwości przyjęcia wniosku o dowód osobisty w miejscu pobytu osoby w przypadku niemożności złożenia wniosku w siedzibie urzędu spowodowanej chorobą, niepełnosprawnością lub inną niedającą się pokonać przeszkodą na terenie powiatu ostródzkiego, 4) przyjmowanie zgłoszeń i realizacja zawiadomień o utracie lub uszkodzeniu dowoduprzez placówki konsularne i policję,5) uruchamianie certyfikatów w e-dowodach, 6) zawieszanie lub cofanie zawieszenie certyfikatów zamieszczonych w warstwieelektronicznej dowodu osobistego,7) udostępnianie danych i wydawanie zaświadczeń w trybie jednostkowym z RDO oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi,8) występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób zamieszkałych poza granicami RP w związku z ubieganiem się o dowód osobisty,9) wprowadzanie, aktualizacja i usuwanie danych z Rejestru Danych Kontaktowych,10) prowadzenie dokumentacji archiwum kopert dowodowych, według przyjętych zasad archiwizacji, 11) przesyłanie i realizacja zleceń dotyczących poprawności w danych osobowych,12) uczestniczenie w organizowaniu, przeprowadzaniu wyborów powszechnych i referendów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem:a) wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) wykształcenie wyższe lub średnie, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,2) preferowane wykształcenie wyższe,3) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, a w szczególności: Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o dowodach osobistych rozporządzenie w sprawie opłat za udostępnienie związanej z dowodami osobistymi, rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warstwy elektronicznej dowodu osobistego,4) umiejętność obsługi, w szczególności pakietu MS Office, (Excel, Word) i innych programów komputerowych związanych z zakresem zadań na danym stanowisku,5) znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,6) biegła obsługa pakietu MS Office.

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

04 Lipca 2025

Podinspektor

STAROSTWO POWIATOWE w Bartoszycach

warmińsko-mazurskie / Bartoszyce

  • wg załącznika- https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/nabor.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
Więcej

01 Lipca 2025

Podinspektor do spraw oświatowych

Urząd Gminy Ostróda

warmińsko-mazurskie / Ostróda

  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia dyrektorów placówek oświatowych,2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz ewidencji umów w zakresie oświaty,3. Rozliczanie dotacji celowych...
Więcej