Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa programów komputerowych WORD, EXCEL
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego,2) wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy,3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) preferowane wykształcenie wyższe,2) znajomość przepisów z zakresu: ustawy Prawo oświatowe, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy osamorządzie gminnym, KPA, instrukcji kancelaryjnej, ustawy Prawo zamówień publicznych,3) znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),4) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,5) umiejętność organizacji pracy, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, wysokakultura osobista,6) umiejętność stosowania i właściwa interpretacja przepisów prawa,7) gotowość do podnoszenia wiedzy i kwalifikacji.
Ostróda
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 840 do 9 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
Informacja o naborze na stronie:https://bip.gminaostroda.pl/wojt-gminy-ostroda-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze:-podinspektor-do-spraw-oswiatowych
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
04 Lipca 2025
Podinspektor
STAROSTWO POWIATOWE w Bartoszycach
warmińsko-mazurskie / Bartoszyce
- wg załącznika- https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/nabor.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:
03 Lipca 2025
Podinspektor ds. dowodów osobistych
Urząd Miejski w Ostródzie
warmińsko-mazurskie / Ostróda
- 1) rejestracja wniosków o wydanie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych(RDO) w ramach aplikacji Źródło, wydawanie potwierdzeń jego przyjęcia,2) przyjmowanie, wydawanie dowodów osobistych w systemie RDO, przyjmowanie zgłoszeń...