2025-09-05 / Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie

Kierownik kancelarii tajnej

Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik kancelarii tajnej
Miejsce pracy: Ostróda
Ogłoszenie o naborze Nr 155888

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny, czas pracy 8 godzin dziennie. Pokój znajduje się na piętrze budynku w którym nie ma windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych, praca w pomieszczeniu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Praca w wymuszonej pozycji ciała. Budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 

Zakres zadań

  • przyjmuje, rejestruje, przechowuje, wydaje, udostępnia i wysyła dokumenty zawierające informacje niejawne
  • opracowuje decyzje Komendanta Powiatowego Policji w Ostródzie z klauzulą niejawności
  • przeprowadza okresową kontrolę stanu dokumentów niejawnych, które znajdują się w kancelarii tajnej
  • przygotowuje dokumenty niejawne znajdujące się w kancelarii tajnej w celu przekazywania do archiwum lub składnicy akt
  • organizuje i koordynuje pracę kancelarii tajnej oraz planuje i realizuje zadania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne, administracja
  • znajomość pracy na komputerze
  • umiejętność pracy własnej
  • zgoda na postępowanie sprawdzające
  • znajomość i umiejętność interpretacji przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

14 Września 2025

Kierownik referatu organizacyjnego

Urząd Miasta Lubawa

warmińsko-mazurskie / Lubawa

  • nadzór merytoryczny w zakresie realizacji zadań i obowiązków wykonywanych przez bezpośrednio podległe stanowiska pracy, b) opracowywanie projektów dokumentów dotyczących organizacji i funkcjonowania Urzędu, c) prowadzenie spraw w zakresie...
Więcej