1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.2. Organizacja pracy własnej.3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.5. Samodzielność.6. Kultura osobista.
Olsztyn
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 do 6 300 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
17 Listopada 2025
Inspektor główny/specjalista główny ds.zamówień publicznych
Urząd Miasta Olsztyna
warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- 1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.4. Rekomendowanie decyzji...
14 Listopada 2025
Inspektor główny/specjalista główny ds.zamówień publicznych
Urząd Miasta Olsztyna
warmińsko-mazurskie / Olsztyn
- 1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.4. Rekomendowanie decyzji...