dzisiaj / Urząd Miasta Olsztyna

Inspektor/inspektorka ds. planów i zamówień publicznych

Urząd Miasta Olsztyna
Inspektor/inspektorka ds. planów i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1251
OBOWIĄZKI:
1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.3. Koordynowanie udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień nieujętych w planie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych i opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6. Weryfikowanie i analizowanie wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).7. Aktualizowanie obowiązujących w Urzędzie regulaminów i procedur w zakresie udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.8. Wprowadzanie danych w Rejestrze zamówień publicznych udzielanych w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz do Platformy zakupowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.9. Monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu planów postępowań o udzielenie zamówienia.10. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.11. Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym.12. Rozwiązywanie spraw szczególnie trudnych, złożonych w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.2. Organizacja pracy własnej.3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.5. Samodzielność.6. Kultura osobista.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 do 6 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

16 Listopada 2025

Inspektor/inspektorka ds. budżetu i analiz oraz gospodarowania środkami trwałymi

Urząd Miasta Olsztyna

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • 1.Monitorowanie oraz prowadzenie bieżących analiz wykorzystania środków finansowych w zakresie wydatków Wydziału AG i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, których środki są w dyspozycji Wydziału AG.2.Przygotowywanie planu...
Więcej

13 Listopada 2025

Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami

Urząd Gminy Łukta

warmińsko-mazurskie / Łukta

  • 1. Przygotowanie projektów uchwał Rady Gminy oraz Zarządzeń Wójta Gminy w zakresie spraw związanych z: gospodarowaniem nieruchomościami, dzierżawą gruntów, użytkowaniem wieczystym, nazewnictwem miejscowości, ulic, placów, sprzedażą...
Więcej