Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor IT / Administrator systemów
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 10/2025
Zakres obowiązków:
- Techniczne utrzymanie, nadzór i zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych oraz infrastruktury teleinformatycznej;
- Wdrażanie, utrzymanie, modernizowanie i administrowanie systemem centrali telefonicznej, zarówno w zakresie telefonii stacjonarnej, jak i mobilnej;
- Zarządzanie systemami monitoringu wizyjnego (CCTV), w tym bieżąca obsługa, konserwacja, diagnozowanie usterek oraz ich naprawa;
- Udział w organizacji sesji Sejmiku Województwa i posiedzeń komisji – obsługa sprzętu nagłaśniającego, rejestrującego dźwięk i obraz oraz zapewnienie transmisji online z obrad;
- Archiwizacja nagrań i zapewnienie do nich dostępu obywatelom zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zasadami ochrony danych osobowych;
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów informatycznych;
- Prowadzenie dokumentacji technicznej, w tym aktualizacja opisów konfiguracji i instrukcji obsługi systemów;
- Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i technicznej (SIWZ, opisy przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne) dla postępowań dotyczących zakupu sprzętu IT, oprogramowania i infrastruktury sieciowej;
- Nadzorowanie realizacji zamówień, wdrożeń systemów i urządzeń oraz udział w projektach wdrożeniowych i rozwojowych aplikacji;
- Koordynacja napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu oraz współpraca z serwisami zewnętrznymi;
- Współpraca z innymi działami w zakresie bezpieczeństwa danych, modernizacji infrastruktury oraz optymalizacji procesów informatycznych.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, informatyka i ekonometria, matematyka, elektronika, telekomunikacja) oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego
lub wykształcenie średnie o profilu informatycznym, matematyczno-informatycznym lub fizyczno-informatycznym i co najmniej 5-letni staż pracy; - Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub skarbowe;
- Dobry stan zdrowia umożliwiający pracę na stanowisku technicznym;
- Nienaganna opinia i wysoka etyka zawodowa.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, w tym ustawy o samorządzie województwa i ustawy o pracownikach samorządowych;
- Wiedza z zakresu Prawa zamówień publicznych oraz umiejętność przygotowywania dokumentacji przetargowej;
- Dobra znajomość przepisów RODO i ustawy o ochronie danych osobowych, zwłaszcza w kontekście systemów CCTV i przetwarzania danych wrażliwych;
- Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, pakietu MS Office oraz sprzętu biurowego;
- Umiejętność administrowania sieciami komputerowymi oraz konfiguracji urządzeń sieciowych;
- Doświadczenie w pracy na stanowisku administratora systemów, aplikacji lub wsparcia technicznego;
- Praktyczne umiejętności obsługi systemów monitoringu, central telefonicznych i urządzeń nagłaśniających;
- Umiejętność analitycznego myślenia, pracy pod presją czasu oraz skutecznego rozwiązywania problemów technicznych;
- Samodzielność, kreatywność i wysoki poziom komunikatywności.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
- Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
- List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
- Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
- Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
- Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
- Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
- Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]
*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl;
Dokumenty dodatkowe:
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
- wysłać za pomocą przycisku aplikowania
- składać osobiście w siedzibie Centrum
lub - przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
Stanowisko: Inspektor
Biuro: Biuro Wsparcia Użytkowników
Nr ogłoszenia: 10/2025
w terminie do dnia 03.11.2025 r. do godz. 15:00.
- Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
- Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
- Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
- Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
- Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
- Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
- Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
- Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.