2025-12-16 / Zakład Lokali i Budynków Komunalnych

Inspektor ds. lokali mieszkalnych

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
Inspektor ds. lokali mieszkalnych
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/25/1339
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie i przekazywanie budynków w administrację, przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych, sporządzanie umów, naliczenie czynszu i innych opłat, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym, rozliczanie najemców zdających lokale, prowadzenie ewidencji pustostanów, zakładanie i prowadzenie teczek lokali, potwierdzanie wniosków o dodatki mieszkaniowe, prowadzenie korespondencji z najemcami, prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją zasobów ZLiBK a w szczególności koordynowanie ewidencji powierzchni zasobów Gminy Olsztyn i weryfikowanie zawartych w niej zapisów. Prowadzenie spraw i korespondencji dotyczącej najmu komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, prowadzenie spraw o przyznawanie komunalnych lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, zamian mieszkań komunalnych, przygotowywanie wniosków i dokumentów do rozpatrzenia lub zaopiniowania przez Społeczną Komisję do Spraw Mieszkań Komunalnych, przygotowywanie do rozstrzygnięć Prezydenta Olsztyna wniosków w zakresie prowadzonych spraw, uczestniczenie w wizjach lokali mieszkalnych, socjalnych oraz pomieszczeń tymczasowych, opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta, Zarządzeń Prezydenta w sprawach prowadzonych przez Dział.Godziny pracy 7:30-15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracja, prawo administracyjne, ekonomiczne, zarzadzanie nieruchomościami) - 3 lata stażu pracy w zakresie administracji znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, ustawa o własności lokali.Umiejętności: Obsługa komputera - pakiet Ms-Office (Word, Excel), dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, samodzielność, umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia,wysokość wynagrodzenia 5200zł brutto + dodatek stażowy (dodatkowe wynagrodzenie roczne)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

29 Listopada 2025

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami

Urząd Gminy Milejewo

warmińsko-mazurskie / Milejewo

  • Pełen zakres zadań znajduje się w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej https://bip.milejewo.plUmowa o pracę na pełen etatPrzewidywane rozpoczęcie zatrudnienia: 01.02.2026r.Termin naboru do 05 grudnia 2025r. Wymagania konieczne:...
Więcej