dzisiaj / Warmińsko-Mazurskie Centrum Nowych Technologii

Główny Specjalista ds. Finansowych

Dyrektor Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Główny Specjalista ds. Finansowych
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref.: 15/2025
Biuro: Zespół ds. Finansów
Ogłoszono dnia: 25.11.2025
Nr ogłoszenia: 15/2025
Termin składania ofert: 19.12.2025 do godziny 10:00

Zakres obowiązków:
  • Kontrola dokumentów finansowo-księgowych oraz ich przygotowywanie do zatwierdzeń.
  • Fakturowanie usług i prowadzenie ewidencji faktur.
  • Rozliczenia z dostawcami, wykonawcami i instytucjami publicznymi.
  • Obsługa rozliczeń VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
  • Ewidencja środków trwałych, amortyzacji i majątku.
  • Prowadzenie rozliczeń należności, podatków, opłat i rozrachunków publiczno-prawnych.
  • Inwentaryzacja metodą weryfikacji oraz potwierdzania sald.
  • Sporządzanie bilansów i sprawozdań finansowych jednostki.
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów, w tym finansowanych ze środków zewnętrznych.
  • Współpraca z administratorem systemów informatycznych i Inspektorem Ochrony Danych.
Wymagania formalne:
  • Uprawnienia zgodne z art. 54 ustawy o finansach publicznych.
  • Pełnia praw publicznych i zdolność do czynności prawnych.
  • Brak skazania za przestępstwa umyślne.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Nienaganna opinia i stan zdrowia pozwalający na pracę na stanowisku urzędniczym.
Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość przepisów finansów publicznych, rachunkowości, VAT i funkcjonowania samorządu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i dokładność.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
  • Znajomość zasad ochrony danych osobowych i archiwizacji dokumentów.
  • Umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych.
  • Mile widziane min. 3 lata doświadczenia w księgowości budżetowej lub na stanowisku głównego księgowego / zastępcy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • Praca administracyjno-biurowa, przeważnie siedząca, wewnątrz pomieszczenia z przewagą wysiłku umysłowego, przy monitorze ekranowym, 8 godzin na dobę. Dostęp do budynku oraz windy (wejściem od strony ul. Głowackiego), budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toalety dostosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami, dostępne na piętrze wykonywania pracy.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia niepełnosprawnych:
  • Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) w Centrum wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny wraz z uwzględnieniem wymagań dodatkowych na ww. stanowisku;
  • Życiorys zawodowy – Curriculum Vitae;
  • Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany  staż pracy;
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; * [Pobierz]
  • Klauzula Informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru; * [Pobierz]
  • Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych; * [Pobierz]
  • Oświadczenie kandydata aplikującego na wolne stanowisko urzędnicze; * [Pobierz]

*Dokumenty według wzoru dostępnego na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Centrum Nowych Technologii – http://bip.wmcnt.pl

 

Dokumenty dodatkowe:
  • Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzenia umiejętności;
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  • Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób i miejsce składania aplikacji:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
    • wysłać za pomocą przycisku aplikowania
    • składać osobiście w siedzibie Centrum
      lub
    • przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Warmińsko- Mazurskie Centrum Nowych Technologii, 10-448 w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 14
w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

Stanowisko: Główny specjalista
Biuro: Zespół ds. Finansów
Nr ogłoszenia: 15/2025

w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godz. 10:00.
  • Dokumenty, które dotrą do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu ukrytym pod przyciskiem.
  • Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP bip.wmcnt.pl oraz na tablicy informacyjnej Centrum.
  • Zgodnie z obowiązkiem nałożonym ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, która wdraża dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia praw Unii, informujemy Państwa, że w Warmińsko-Mazurskim Centrum Nowych Technologii obowiązuje Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa podejmowania działań następczych w WMCNT. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Warmińsko- Mazurskiego Centrum Nowych Technologii w Menu Przedmiotowym - Zgłaszanie naruszeń prawa.
Informacje dodatkowe:
  • Aby zakwalifikować się do kolejnego etapu naboru, kandydat musi spełniać wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe oraz złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  • Dokumentami potwierdzającymi staż pracy i doświadczenie zawodowe są: świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu lub w przypadku kierowniczych stanowisk urzędniczych również wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Dokumentami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe mogą być również min.: zaświadczenia o odbyciu praktyk, staży, dokumenty potwierdzające pracę na umowę zlecenie lub o dzieło, wydruk ze strony internetowej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej również w odniesieniu do stanowisk nie będących stanowiskami kierowniczymi.
  • Wszystkie wymagane dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, a dokumenty wydane w języku obcym muszą być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
  • Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach samorządu terytorialnego będą kierowane do odbycia służby przygotowawczej.
  • Służba przygotowawcza trwa nie dłużej niż 3 miesiące i kończy się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia: