Doradca ds. Rozwoju Sprzedaży – Branża Medyczna
Miejsce pracy: woj. warmińsko-mazurskie
Twoje zadania:
- Realizacja strategii sprzedaży produktów medycznych w określonym regionie
- Obsługa i rozwijanie relacji z partnerami handlowymi
- Monitorowanie sprzedaży, rynku oraz działań konkurencji
- Przygotowywanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych
- Tworzenie harmonogramu działań marketingowo-sprzedażowych
- Udział w projektach wspierających efektywność procesów handlowych
Nasze oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych
- Zdolności analityczne i dobra znajomość Excela
- Zdolność do pracy samodzielnej oraz w dynamicznym zespole
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację
- Gotowość do wyjazdów – prawo jazdy kat. B
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagrodzeń z premią za wyniki
- Auto służbowe, telefon, laptop
- Pakiet benefitów pracowniczych (m.in. opieka zdrowotna, karta sportowa)
- Realna możliwość awansu i rozwijania kompetencji
Klaromed Sp. z o.o.
- KLAROMED Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą działającą na rynku szpitalnictwa publicznego oraz prywatnej służby zdrowia. Naszą misją jest wspierać personel medyczny w poprawie ergonomii pracy zespołu operacyjnego. Wprowadzamy na rynek innowacyjne, rozwiązania sprzętowe.
- Jeśli jesteś osobą ambitną, samodzielną, zaangażowaną, otwartą i spełniasz poniższe kryteria – dołącz do nas!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
31 Lipca 2025
Przedstawiciel Handlowy
Klaromed Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie /
- Zakres obowiązków: Budowanie i realizacja strategii sprzedaży w przypisanym regionie Utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami Analiza trendów rynkowych i dostosowywanie działań sprzedażowych Przygotowywanie ofert i...
29 Lipca 2025
Przedstawiciel handlowy do sprzętu medycznego
Klaromed Sp. z o.o.
warmińsko-mazurskie /
- Twój zakres obowiązków opracowanie i realizację strategii sprzedaży w wybranym regionie Polski, zarządzanie relacjami z wybranymi klientami firmy, monitorowanie bieżącej sprzedaży, trendów rynkowych i potrzeb Klientów, pozyskiwanie wiedzy...