2025-04-29 / Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński
Numer: StPr/25/0300
OBOWIĄZKI:
Przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów księgowych. Sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji rozliczeniowych i sprawozdań. Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, raportów kasowych, transakcji zakupu środków trwałych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa klienta
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: pracowitość, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie z konfliktami, samodzielność


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lidzbark Warmiński


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

29 Kwietnia 2025

Asystent do spraw księgowości

Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

warmińsko-mazurskie / Dobre Miasto

  • praca biurowa w dziale finansowo-księgowym Wymagania inne:
Więcej

29 Kwietnia 2025

Asystent do spraw księgowości

Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

warmińsko-mazurskie / Dobre Miasto

  • Wsparcie działu księgowości, docelowo księgowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie zawodowe w księgowości
Więcej