dzisiaj / Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Inspektor ds. inwestycji

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Inspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/1392
OBOWIĄZKI:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich,2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych,3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych założeń projektowych,4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,5) tworzenie dokumentacji przetargowej,6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy,8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem,10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania związane ze stanowiskiem:a) wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo, 6) w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,7) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,2) mile widziane uprawnienia budowlane,3) podstawowa znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,4) znajomość obsługi programów komputerowych: pakietów biurowych (w szczególności excel, word, outlook), mile wiadziana znajomość programów typu autocad, norma, 5) umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność, 6) prawo jazdy kat. B.

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

07 Grudnia 2025

Inspektor/ starszy inspektor/ specjalista ds. koordynowania usług społecznych w dziale strategii i innowacji społecznych

Elbląskie Centrum Usług Społecznych

warmińsko-mazurskie / Elbląg

  • 1.Kontraktowanie usług społecznych w ramach procedury pzp oraz ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie w tym:a)Sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia, konsultacje z kierownikiem Projektu;b)Przygotowanie projektu...
Więcej

07 Grudnia 2025

Inspektor ds. lokali mieszkalnych

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

  • Przyjmowanie i przekazywanie budynków w administrację, przyjmowanie i przekazywanie najemcom lokali mieszkalnych, sporządzanie umów, naliczenie czynszu i innych opłat, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie komputerowym, rozliczanie...
Więcej