2018-02-19 / przez Darek

Pracownik obsługi klienta

pracownik obsługi klienta

Dzisiejszy postęp technologiczny wypiera stare technologie. Tyczy się to niemal każdej dziedziny życia. Kilka lat temu nie do pomyślenia było aby móc za pośrednictwem telefonu komórkowego kontaktować się z całym światem, płacić rachunki, kupować bilety czy robić zakupy. Tak samo nikt nawet nie myślał o tym, że zamiast tradycyjnie wysyłanego listu czy kartki będzie można wysłać informacje pocztą elektroniczną.

Chociaż postęp jest dużym jednak niektóre metody funkcjonują do tej pory. Do tej pory np. wydawane są gazety i czasopisma w formie papierowej, chociaż są dostępne ich zamienniki w formie elektronicznej. Tak samo poczta internetowa nie wyparła do końca z rynku usług poczty tradycyjnej. Jak na razie poczta tradycyjna ma się dobrze i nie widać aby jej usługi miały zniknąć.

W związku z tym monopolista na rynku pocztowym zatrudnia ciągle nowe osoby do pracy w jej szeregach. Ostatnia rekrutacja dotyczyła miasta Biskupiec w województwie warmińsko-mazurskim.  Praca w Biskupcu była dostępna dla osób, chcących podjąć zatrudnienie na stanowisku pracownika obsługi klienta.

Praca takiej osoby ma polegać na obsługiwaniu klientów przy okienku pocztowym. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za przyjmowanie przesyłek poleconych oraz wydawanie przesyłek awizowanych, przyjmowanie i nadawanie paczek, sprzedaż usług pocztowych oraz artykułów pocztowych takich jak znaczki, koperty, kartony do paczek itd. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie oddelegowana tylko do obsługi klienta indywidualnego. Obsługą firm i przedsiębiorstw, w tym punkcie pocztowym zajmuje się inny pracownik.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *