2017-06-19 / przez Darek

Czy podołam pracy?

czy podołam pracy

Atmosfera w pracy jest szalenie ważnym czynnikiem, który bardzo często decyduje o tym, czy dobrze pracuje się w danym miejscu, na określonych stanowiskach, i w zgranej ekipie pracowników. Jeśli dotąd pracowaliśmy w pracach gdzie nie mieliśmy styczności z zarządzaniem kapitałem ludzkim może to być dla nas trudne, aby przestawić się i stanąć z tej drugiej strony. Niemniej taka praca w Gołdapi to marzenie dla wielu osób i jeśli nie podołamy obowiązkom na nasze stanowisko znajdzie się zapewne kilkanaście innych osób chętnych do jego objęcia. Praca na stanowisku kierowniczym jest o tyle odpowiedzialna, że oprócz czynności firmowych, kierownik działu ma jeszcze obowiązek utrzymać ów zgrany zespół. W pewnym sensie do jego zadań należy nie tylko suche przydzielanie obowiązków i sprawdzanie rzetelności wywiązania się z nich, udzielanie pochwał i nagan, ale również dbałość o atmosferę pracy. Kierownik może osiągnąć wyznaczony rezultat poprzez traktowanie równo wszystkich pracowników, oraz bycie sprawiedliwym. Bez względu na to, jaki wybierze sposób egzekwowania kar czy swój indywidualny sposób postępowania z pracownikami, pracownicy muszą odczuwać dyscyplinę, a jednocześnie czuć się w pracy swobodnie i nie mieć wrażenia terroru, co niestety często się zdarza zbyt nadgorliwym osobom na stanowisku kierowników. Często wykorzystują oni swoją pozycję do wydawania rozkazów i subiektywnego podejścia do bardziej lub mniej lubianych pracowników, przez co tworzy w zespole napięcie.

ZOSTAW KOMENTARZ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *